full
#666666
http://www.verso.hr/wp-content/themes/zap-installable/
http://www.verso.hr/
#00A699

UNIVERSO

  • Popravak kvarova

    Prijava kvara na softveru/hardveru. Podrška je dostupna 24 sata na dan, 365 dana u godini. Odgovor, pomoć i popravak vremenski ovise o uvjetima ugovora o održavanju i podršci.

  • Nadogradnja softvera

    Usluga nadogradnje softvera i isporuka nove verzije softvera osiguravaju se korisniku ovisno o relevantnosti i razini podrške koju osigurava dobavljač.

  • Baza znanja

    Pristup informacijskim sustavima dobavljača opreme.

  • Tehnička podrška

    telefonom, telefaxom, elektronskom poštom i putem internet stranice. Vrijeme odaziva ovisi o uvjetima ugovora o podršci.

  • Podrška kod korisnika

    Promjene u konfiguraciji, nadzor sustava, rješavanje incidenata, testiranje.  

  • Udaljena podrška

    Hardver ili softver instalacija, nadogradnja, zamjena, testiranje.

Verso/Altima sustav za podršku i održavanje pružaju korisnicima 24*7*365 kanal komunikacije na globalnoj (Global Support Centre – GSC) i regionalnoj razni (Regional Support Centre). Niže je dostupan vodič Altima/Verso sustav za podršku i održavanje.

paged
Učitavam...
magnifier
#5c5c5c
on
loading
on